Krups CitiZ&Milk XN730T Titanium zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups CitiZ&Milk XN730T Titanium zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Marcello Loturco 02-12-2016

zeer goede nespresso

Ik vind een zeer fantastische Nespresso.. het is net alsof ik in een bar in talie een espresso drink.. goede aromatische koffie.

angelique 07-07-2016

heerlijk apparaat

Voor thuis hadden we al dit apparaat, nu gaan we winkel beginnen en daar hebben we ook dit espresso apparaat voor gekocht makkelijk machine en mooi design .

Jan 08-06-2016

super apparaat

Zet heerlijke koffie vanuit de cups, snel heet, geweldige melkopschuimer en heel gebruiksvriendelijk, mooi om neer te zetten, kortom een prachtig apparaat die heerlijke espresso, lungo en cappuccino maakt, zeer tevreden met mijn aankoop

Pitbull 02-06-2016

Super fijne machine

Het is een prettige machine. Hij is makkelijk te bedienen en schoon te houden. De koffie is super lekker. Nu kan ik eindelijk na bijna een jaar ook thuis genieten van mijn favoriete koffie.

F Hermsen 04-10-2014

Bij het openen van de doos begin je met een leuk mapje met daarin de smart start (korte handleiding voor het zetten van espresso) en overzicht van het startpakketje van de bijgeleverde 16 capsules met diverse smaken.
Daarna pak je een doosje met de melkopschuimer welke best zwaar voelt en dus degelijk.
Vervolgens komt de handleiding in diverse talen waarna je het koffiezetapparaat uit de doos kan halen.
Eenvoudige bediening aan de bovenzijde met twee knopjes voor espresso (25ml) of Lungo (40ml) waarvan de hoeveel is aan te passen dit vind je terug in de handleiding.
De klep waar de capsule in moet voelt ook stevig aan en zal dus niet snel kapot gaan. Onder de schenktuit bevind zich een klepje waarmee je kleine of grote kopjes kan plaatsen door het eenvoudig in of uit te klappen.
Wanneer je aan het klepje trek komt het opvangreservoir tevoorschijn waar de lege capsules invallen als je na het koffie zetten de hendel ophoog haalt.
Ook dit bakje is stevig en kan eenvoudig schoongemaakt worden door het even onder de kraan te houden. Aan de achterkant heb je de watertank met aan de bovenzijde een klepje.
Het platform voor de melk opschuimer heeft een verborgen vakje maar kan ook gebruikt worden om je kopjes op te zetten tijdens het koffie zetten.
Aan de voorzijde heb je de afneembare lekbak welke je regelmatig moet legen omdat het apparaat altijd wel wat nadruppelt.
Het koffiezetten is echt heel eenvoudig je moet wel opletten bij het kopen van de cups want op de verpakking word aangegeven of het voor Lungo of espresso is, de knoppen op het apparaat geven de grote aan van de koffie.
De koffie is echt superlekker en je kan er ook cocktails van maken, heerlijke recepten vind je op de site van Nespresso. De melk is zowel koud als warm te bereiden en in beide gevallen superlekker (ik gebruik volle houdbare melk van de aldi).
Met het goed schoonmaken en schoonhouden gaat deze nog jaren mee! Ben er super blij mee!